Většinu služeb, které nabízejí nějakou formu předplaceného obsahu, trápí sdílení hesel a účtů mezi několika zákazníky. Pro uživatele se sice jedná o efektivní způsob, jak na službě ušetřit, nicméně konkrétní platforma se naopak topí ve ztrátách. Téměř učebnicovým příkladem toho je Netflix, který musel napravit své finanční výsledky, a tak začal proti sdílení hesel systematicky bojovat. Divák nově musel ověřit, že patří k domácnosti, kde se videotéka předplácí.
Jak informujeArsTechnica, něco podobného nyní zkusí i Disney+. Služba v tomto čtvrtletí ztratila několik milionů předplatitelů, předeveším z Indie. Hlavním důvodem je skutečnost, že platforma přišla o práva na vysílání sportovních soutěží v kriketu. Funkce ověření bude nejdříve dostupná v Kanadě a až poté se rozšíří do zbytku světa, pokud se metoda osvědčí. Vzhledem k tomu, že u Netflixu tento postup zafungoval, Disneymu se zřejmě začne v blízké době opět dařit.