Mark Zuckerberg se u Elona Muska inspiruje možná až příliš často. Nejdříve spustil novou sociální síť Threads, která byla ve svém principu kopií skomírajícího Twitteru a měla za úkol mu přebrat uživatele. To se však nepovedlo a Threads brzo upadla v zapomnění. Nyní vedení Mety oznamuje novou funkci, která se opět nápadně podobná něčemu, co jsme již mohli vidět u konkurence. Jedná se modrou fajku, která se bude objevovat u účtů. Předplácet si ji mohou hlavně tvůrci a podnikatelé.
Výhody z tohoto předplatného budou následující. Přednostní zákaznická podpora a ochrana před krádeží identity. Podnikatelé budou navíc snáze dohledatelní. Tvůrci si za předplatné na Facebooku zaplatí 12 dolarů s Instagramem 15. Podnikatelé 22 dolarů, respektive 35 za obě platformy. Budou však muset prokázat svou totožnost a splňovat některé podmínky, aby měli na službu nárok. Testování začne v příštích měsících na Instagramu a Facebooku, píšeThe Verge, a poté je v plánu i WhatsApp.