Takovou dělovou ránu čekal asi málokdo. Meta Marka Zuckerberga, jinak mateřská společnost takových globálních značek jako je Instagram, WhatsApp a samozřejmě Facebook, před pár týdny představila Threads.
Meta měla skvělý start
Přitom ohlasy ještě nedlouho předtím nebyly vůbec příznivé nehledě na to, že spousta expertů nekriticky předjímala, že něco, co bude připomínat Twitter, nemůže nejspíš nikdy uspět. Ovšem už pár dní po oficiální spuštění museli svůj názor poupravit. Nová sociální sbírala uživatele jak na běžícím pásu.
V tomto kontextu jich za pět dní dokonce posbírala více než 100 milionů. Zuckerberg se nechal slyšet, že takto raketový růst určitě nikdo nečekal. To tempo bylo natolik vražedné, že se s ním svého času nemohla poměřovat asi nejpopulárnější nástroj umělé inteligence ChatGPT od OpenAI.
Střih! Nacházíme se na konci července a situace je diametrálně, informuje server CBC News. Meta momentálně registruje masivní úbytek uživatelů. Ve většině případů opadl zájem a Threads na denní bázi přestaly užívat.
Americký brand v oficiálně zprávě sdělil, že „…takový odliv byl svým způsobem očekávaný a za daných okolností i logický. Úspěchem by bylo udržet z té masy alespoň polovinu, což se bohužel nepodařilo.“