Pár let nazpět by to nikdo netipoval, dokonce ani zapřisáhlí optimisté ne. Slavní Youtubeři Logan Paul a KSI si nedávno navzdory pohnuté historii plné špíny, vzájemného osočování a naschválů plácli a společně v loňském roce představili zbrusu nový brand Prime.
Prime slaví obří úspěch
A nástup franšízy nemohl být pompéznější. Se svými hydratačními nápoji pro sportovce na bázi kokosové vody s přidanými elektrolyty si doslova podmanila americký trh. Zkrátka start, který by mohly závidět i mnohem etablovanější značky. Nedlouho poté portfolio obohatily o energetický nápoj s vysokým obsahem kofeinu.
Díky údernému názvu a paletě pestrých barev bylo zřejmé, že půjde opět o trefu do černého. Navíc Paul a KSI navázali spolupráci s obchodními řetězci Walmart či Target, partnerství s jezdcem Timmy Hillem, jenž působí v NASCAR, obří pozornost na sebe strhli díky spojení s UFC a záhy expandovali i do Evropy.
Vloni v červenci uzavřeli smlouvu s anglickým Arsenalem, letos pro změnu zlanařili španělskou Barcelonu a brzy jistě přibudou další. Každopádně nyní mají oba mladí muži diametrálně odlišné starosti, informujeNPR. Prime se totiž ocitla v hledáčku FDA, tedy amerického Úřadu pro kontrolu potravin a léčiv.
„Stačí vám jednoduché vyhledávání, kdy po zadání slova Prime na vás vyskočí ohromné množství propagace, jež je na první pohled k nerozeznání. Přitom rodiče, v domnění, že kupují hydratační nápoj, nakonec dítěti nevědomky seženou kofeinovou bombu.“
Instituce zareagovala na žádost amerického senátora Charlese Schumera, který akcentoval nutnost prošetření nápojů z důvodu možného ohrožení zdraví dětí. Průzkumy totiž ukázaly, že energetické nápoje s vysokým obsahem kofeinu rodiče (údajně díky zavádějícímu marketingu) kupují i svým ratolestem.