Uživatelé Androidu v posledních dnech od vydání nejnovější testovací verze hudební aplikace Spotify hlásí nespolehlivost a nestabilitu. Ona aplikace prý neustále padá a nefunguje tak, jak by měla. O tom informuje web PhoneArena.
Vadná betaverze
Lokalizování problému bylo započato již 30. prosince po četných stížnostech uživatelů Spotify, kteří začali rychle zaplňovat fóra, komentářové sekce a e-mailové schránky společnosti Spotify. Problém však hlásí pouze uživatelé zařízení s operačním systémem Android.
Mnohé veřejně dostupné komentáře a příspěvky (týkající se chyby) se shodují. Problém prý spočívá v tom, že se aplikace buď vůbec neotevře, nebo se otevře a během dvou až pěti vteřin spadne a nebo se spustí a během minuty začnou problémy v podobě nereagujících funkcí včetně přehrávače, propojování, či knihoven.
Jak již bylo řečeno, problém (nebo problémy) byl lokalizován v průběhu vánočních prázdnin, 30. prosince minulého roku. Všichni uživatelé již nejspíše očekávají opravu v podobě nové aktualizace. Mnoho je totiž pravděpodobně zvyklých na užívání této aplikace, jakožto hlavního média k poslechu hudby (případě audioknih, podcastů, atp.).
Samotná společnost Spotify, ani vývojáři se však k situaci oficiálně nevyjádřili a my tak můžeme pouze spekulovat o jakou technickou závadu se jedná a jak dlouho může trvat její oprava. Někteří uživatelé na sociálních sítí věří, že se mohlo jednat o cílený útok (hackerský, či jiný), jiní zase, že jde o klasickou chybu způsobenou unavenými a často deprimovanými vývojáři.
Nám však takovéto teoretizování nepřísluší a můžeme tak jen doufat, že se tento problém vyřeší, stejně jako ty, jež tuto společnost již v minulosti potkaly.