Reklamy na Netflixu? Nikdy neříkej nikdy, tvrdí šéf společnosti
- Netflix má aktuálně všechny tarify bez reklamy
- Do budoucna by se to ale mohlo změnit
- Připustil to Spencer Neumann, finanční ředitel Netflixu

Netflix je jedna z nejoblíbenějších streamovacích platforem na světě s více než 220 miliony uživatelů. Nicméně z velkých hráčů zůstává jednou z posledních, která nenabízí levnější tarif s reklamami. Tedy prozatím.
Objeví se u Netflixu reklamy?
Zajímavé věci teď podle informací serveru Techradar připustil finanční ředitel Netflixu, Spencer Neumann, na technologické konferenci, kterou pořádala investiční společnost Morgan Stanley. Zavedení reklam u Netflixu Neumann nevylučuje, ale tvrdí, že to není něco, co by bylo aktuálně v plánu.
„Máme velmi pěkný předplatitelský model, který se stupňuje,“ uvedl a dodal: „Nemůžeme ignorovat, že ostatní k tomu přistupují, ale v tuto chvíli nám to smysl nedává.“ Podle šéfa Netflixu by reklamy divákům narušily uživatelský zážitek, a to firma nechce.

Čtěte také: Netflix nejsou jen filmy a seriály. Nově si na streaming platformě zahrajete i hry
Konkurence má lepší cenu a s reklamou by měla jít ještě níže
Z velkých hráčů na poli streamovacích služeb, které nabízejí filmy a seriály, jsou však Netflix a Amazon jediné společnosti bez nabídky levnějšího tarifu s reklamami. Pro zajímavost, třeba Disney+ začalo testovat cenově zvýhodněný tarif s reklamami začátkem března a od loňska už něco podobného zkouší také HBO Max, obojí však jen v USA.
Aktuálně vychází nejlevnější tarif Netflixu na 9,99 dolarů a v Česku pak na 199 korun. U konkurenčního Disney+ zaplatíte 8 dolarů a české ceny zatím neznáme, nicméně pokud by se zapojením reklam kleslo předplatné o pár dolarů, jistě by to mohlo být pro nerozvážné uživatele přinejmenším dobrý důvod Netflix či jiné streamovací služby vyzkoušet za zvýhodněnou cenu, co říkáte?
Doporučené video
(Jedná se o náš redakční kanál, ve kterém spojujeme projekty Mobilizujeme, Elektrickevozy a Inteligentnisvet – doporučujeme proto tento kanál odebírat, ať vám už nic neunikne.)
Autor článku

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.
Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.