Seriál Hra na oliheň je na Netflixu naprostý hit. Už se chystá druhá řada
strong>Jihokorejské drama se natáčelo 10 let

Streamovací platforma Netflix se trefila do černého, a nebylo to možná překvapivě s americkým filmem či seriálem, ale s jihokorejskou tvorbou, která vznikala dlouhých 10 let.
Seriál Hra na oliheň (v originále anglicky Squid Game – pozn. redakce) oslovila za prvních 17 dnů od premiéry neuvěřitelných 111 milionů uživatelů na Netflixu, čímž překonal dosavadní rekord platformy.
Hra na oliheň trhá rekordy
Navíc je to vůbec poprvé, kdy nějaký seriál na Netflixu zaujal přes 100 milionů lidí během 28 dnů od vypuštění do éteru. Obě tato velmi zajímavá čísla k seriálu Hra na oliheň se objevila na sociální síti Twitter.

Čtěte také: Netflix je u soudu, žaluje ho poskytovatel internetu za nadměrnou zátěž
Kdy se dočkáme druhé řady?
Jediné, co ještě můžeme dodat, tak že devítidílný seriál z jihokorejské produkce je na Netflixu nejsledovanějším snímkem v celkem 94 státech na světě. Hra na oliheň tedy láme rekordy a ví, jak diváky zaujmout.
V první řadě seriál vypráví příběh 456 lidí, kteří se v životě potýkali s finančními problémy. Všichni jsou pozváni do tajemné soutěže o přežití. Soutěží v sérii tradičních dětských her, které ale mají smrtící následky, a riskují životy, aby se utkali o tučnou výhru.
Díky nebývalému úspěchu seriálu je jasné, že Netflix přijde s druhou řadou Hry na oliheň. Kdy se dočkáme, však zatím není jasné. Stejně tak, pokud se ptáte na pokračování příběhu, který si umí získat diváky a jejich zájem.
Trailer na první řadu seriálu
Autor článku

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.
Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.