Server Ulož.to rozdává kredity zdarma za očkování proti koronaviru

Luboš Srb
  • Ulož.to rozjelo velmi zajímavou akci
  • Pokud máte potvrzení o očkování, tak získáte 20 GB dat ke stahování zdarma
  • Každý uživatel přitom může v rámci této akce získat neomezeně kreditů
Uloz.to a data zdarma za očkování
Uloz.to a data zdarma za očkování

„Rozhodli jsme se odměnit všechny zodpovědné lidi, kteří svým očkováním přispívají k poražení pandemie Covid-19. Věříme, že tato pozitivní motivace k očkování přispěje ke zvýšení celkové proočkovanosti obyvatel,“ říká Jan Karabina, výkonný ředitel Ulož.to cloud.

A dodává, že: „Lidé mají rádi odměny a pokud bude seznam dárků, slev a benefitů pro očkované dlouhý, může skutečně jít o podstatný motivační impuls.”

Jak získat zdarma 20 GB dat na Ulož.to?

Je to jednoduché, stačí mít registraci na serveru Ulož.to a po přihlášení na stránce www.ulozto.cz/ockovani nahrát potvrzení o dokončeném očkování z Česka nebo Slovenska (buďto z počítače nahrát obrázek s QR kódem nebo na mobilu naskenovat QR kód z počítače nebo třeba vytisknutý na papíře – pozn. redakce).

Pro zajímavost, dokonce je možné nahrát i více QR kódů, například od dalších členů rodiny, a odměnu si tak znásobit. Každý QR kód lze samozřejmě použít pouze jednou. V podmínkách se můžete dočíst, že QR kódy nejsou nikde ukládány a cílem je opravdu jen ověřit, aby data zdarma získal pouze člověk s dokončeným očkováním.

Uloz.to akce získej data zdarma za očkování
Uloz.to akce získej data zdarma za očkování

Čtěte také: Neočkovaní zaměstnanci Applu se budou muset testovat proti COVID-19 každý den


Cílem je přispět k proočkovanosti společnosti

„To, čemu jsme museli věnovat pozornost, je ochrana osobních údajů. Neukládáme žádná data, která při kontrole QR kódu získáme. Toto řešení jsme připraveni bezúplatně sdílet s každou společností, která se k této akci přidá,“ dodává Stanislav Pacan, technický ředitel společnosti.

Cílem Ulož.to je motivovat lidi k tomu, aby se šli očkovat proti Covid-19. „Nejde o nový nápad. V západních zemích je tento model běžným motivačním nástrojem i v soukromém sektoru. Firmy rozdávají koblihy, pivo, nebo vouchery.” Akce běží od 24. listopadu 2021 až do odvolání nebo konce pandemie.


Autor článku

Luboš Srb - Šéfredaktor

Technologie mě fascinují natolik, že jsem založil weby Mobilizujeme.cz, Elektrickevozy.cz a Inteligentnisvet.cz. Rád píši o všem, co má přínos pro čtenáře. Již od roku 2007, skrze více než 8 000 článků. Používám produkty od Applu a Tesly.


Komentáře


Nejnovější články