Spider-Man: Bez domova se stává třetí nejúspěšnější premiérou všech dob
- Nový film Spider-Man: Bez domova slaví opravdu nevídaný úspěch
- Film obsadil třetí místo v rámci nejúspěšnějších premiér všech dob
- V čem tkví takový výsledek a proč jsme něco takového potřebovali?

Schválně, kdy jste byli naposled v kině? Kvůli celosvětové pandemii se spousta podniků musela na dlouhou dobu uzavřít, a tak už bylo potřeba najít hrdinu, který udělá za problémem tlustou čáru a opět nastartuje oblíbenou kratochvíli. A jak se zdá, Spider-Man se objevil právě včas!
Spider-Man: Bez domova hlásí rekordní čísla
Nový Spider-Man: Bez domova, poslední film ze série Marvelu, si připsal rekordní prémiérový víkend s výdělkem zhruba 253 milionů dolarů. Jde tak o třetí nejlepší „otvírák“ v historii. Původní odhad byl překonán o více jak 100 milionů dolarů. A pak, že nejmladší Peter Parker nebude mít úspěch.
Na první příčce se stále drží film z roku 2019, a sice Avengers: Endgame. Druhé místo patří taktéž superhrdinům, a sice snímku Avengers: Infinity War. Asi je tedy jasné, že Spider-Man se stává naprostým rekordmanem v časech pandemie. Tedy, alespoň dle tvrzení Sony.

Čtěte také: Spider-Man není všemocný, v poslední reklamě ho zachránil Hyundai Ioniq 5
Úspěch, který vrací krev do žil
„Historický výsledek snímku Spider-Man: Bez domova potvrzuje bezkonkurenční kulturní dopad, který mohou mít jen snímky, jenž jsou natočeny a uváděny na trh s vizí a odhodláním,“ komentuje Tom Rothman, ředitel Sony Pictures.
Nutno podotknout, že kina zoufale potřebovala nějaký trhák. S rostoucím počtem případů onemocnění Covid-19 totiž hrozí, že se potencionální diváci mnohem častěji uchýlí ke streamování filmů na platformách jako jsou HBO GO nebo Netflix.
Upoutávka
Autor článku

Roman se technologiím věnuje už přes 14 let. Píše o mobilech, umělé inteligenci i elektromobilech. Má za sebou tisíce článků, videí a statisíce sledujících na sociálních sítích.
Roman se technologiím věnuje už přes 14 let. Píše o mobilech, umělé inteligenci i elektromobilech. Má za sebou tisíce článků, videí a statisíce sledujících na sociálních sítích.