Uživatelé zuří! YouTube nově zobrazuje až 5 nepřeskočitelných reklam před videem
strong>YouTube je velmi populární platformou s videoobsahem

YouTube je jasnou jedničkou na poli bezplatného videoobsahu na internetu. Populární je prakticky po celém světě, právě díky tomu, že nabízí obsah zadarmo, který může být nejen zábavný, ale i přínosný.
YouTube nově zobrazuje až 5 reklam před videem
Nicméně každá společnost potřebuje vydělávat a ani Google, který patří mezi největší technologické společnosti na světě, nemůže (resp. může, ale pak by nemaximalizovala svůj zisk – pozn. redakce) mít produkt, ze kterého by nic neměla.
Google tedy neustále hledá cesty, jak vydělat víc a přitom nenaštvat své uživatele. Jenže teď to možná už přepískl, protože některým lidem začal zobrazovat před začátkem samotného videa na YouTube až 5 nepřeskočitelných reklam. Dosud to byly 2 reklamy. A to je velký rozdíl.

Čtěte také: Jak stáhnout video z YouTube? Jde to zdarma a rychle, i bez programu
Google se ani nepochlubil
Jak si stěžují uživatelé na Redditu, společnost Google zavedla novou sérii až 5 nepřeskočitelných reklam potají a vypadá to, že si to zatím jen testuje na vybraném vzorku uživatelů. Netýká se to samozřejmě uživatelů, kteří mají předplacenou službu YouTube Premium.
YouTube na jeden z naštvaných komentářů na Twitteru zareagoval a napsal, že se to může v některých případech stát, že se zobrazí tolik nepřeskočitelných reklam před samotným zahájením videa, ale prý jde zpravidla jen o kratší reklamy o délce 6 sekund.
Už se vám také někdy zobrazily před videem na YouTube reklamy, kterých by bylo až 5 a byly nepřeskočitelné. A myslíte si, že to bude lidem vadit a dokáží s tím něco udělat? Nebo to jenom podpoří využívání různých adblockových pluginů? Napište nám do diskuze pod článkem.
Autor článku

Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.
Luboš píše o technologiích s důrazem na užitečnost pro čtenáře. Od roku 2007 publikoval přes 8 000 článků, začínal jako zakladatel magazínu Mobilizujeme.cz. V osobním životě sází na produkty od Applu a Tesly.