Umělou inteligenci začínají využívat firmy po celém světě. Startup dipp je jednou z dalších společností, která je toho důkazem. Nedávno získala značné finančí prostředky a plánuje je využít ke zprovoznění této technologie ve svých službách. Podívejte se, jak se AI uplatní na poli marketingu.
Umělá inteligence vs. reklama
Jennifer Chen a Mikhail Abramov jsou autoři softwaru dipp. Ten podle nich posyktuje ideální pracovní prostor, aby spolu mohla marektingová, designová a obchodní oddělení lépe komunikovat a spolupracovat při uvedení svého produktu na trh. Nyní se dvojice chystá vylepšit funkce dippu pomocí umělé inteligence, jak informuje server TechCrunch.
Nedávno totiž ve fundraisingové kampani vybrali 1,5 milionu amerických dolarů, díky čemuž budou moci rozšířit jejich tým a začít zavádět AI do softwaru. To umožní vytvářet například prvotní návrhy pro designéry pomocí promptů nebo automatizaci procesu kontroly detailů jako je počet písmen či správné formátování.
Pokud byste se obou zakladatelů zeptali, jak funguje proces marketingu, odpověděli by vám, že postupy v této branži jsou stále stejné, i přestože se neustále objevují nové technologie s potenciálem celý pracovní proces zefektivnit. Přesně z toho důvodu se rozhodli před třemi lety dipp založit.
Nyní společnost působí především v Taiwanu a plánuje expandovat do Singapuru, Filipín a Thajska. Původně začínala v New Yorku, nicméně poté se přesunula na asijský trh, který pro ni měl mnohem větší potenciál nabídnout nové zákazníky. Vedení firmy je ohledně budoucnosti optimistcké a věří, že budou úspěšní i nadále.