Instagram v područí Facebooku, respektive nedávno vzniklé mateřské společnost Meta Platforms, stabilně patří mezi nejpopulárnější sociální sítě planety. Dlužno podotknou, že svoji úlohu sehrává i fakt, že vývojáři služby se hodně činí.
Instagram opět chytřejší
Ne vždy se jim však podaří uhodit hřebíček na hlavičku. Občas totiž dokáží – jak se říká – tnout do živého viz změna v podobě nového typu reklam, o níž naposledy informoval přední technologický magazín Mobilizujeme.cz. V rámci platformy už čile probíhá testování sponzorovaného obsahu v rámci zobrazování výsledků vyhledávání.
Instagram tvrdí, že je to opravdu velmi jednoduché a zároveň účinné. Když uživatel zadá do vyhledávání například boty, tak se mu, kromě výsledků v rámci obsahu na síti, zobrazí také placené reklamy na boty.
Ty budou pochopitelně značeny, aby bylo jasné, že se jedná o placenou reklamu. Jestli se toto vylepšení dočká kýženého výsledku, však ukáže až plošnější nasazení v dohledné budoucnosti.
Naopak velmi potěšitelnou aktualitou je zpráva, se kterou přispěchalThe Verge. Server tlumočí oficiální informace a avizuje, že Instagram Bio nově umožňuje zobrazovat až pět odkazů na konkrétní internetovou stránku.
Ty můžete bleskově přidat, případně editovat přímo v mobilní aplikaci, a to platí pro jejich pojmenování nebo třeba i změnu jejich pořadí. Mějte jen na paměti, že v případě většího počtu bude muset každý návštěvník odkazy rozkliknout, aby je viděl všechny.